مهر تو عکسی بر ما نیفکند / آئینه‌رویا! آه از دلت، آه...

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

توی شرکت یک کوه کار دارم، اما انجام نمی‌دهم. عوضش پشت میز کوچکم نشسته‌ام، پلی‌لیست این هفته‌ی گوشه را گوش می‌دهم و آرشیو وبلاگ زن روزهای ابری را می‌خوانم. دیشب قبل از خواب باز به از دست دادن فکر کردم. عصر با بچه‌ها دور هم جمع شده بودیم و سعدی می‌خواندیم و فکر کرده بودم توی این روزهای ناامیدی چه دلم تنگ همین بهانه‌های کوچک برای ماندن بود. شب اما به سیاق خیلی از این شب‌ها به رفتن و از دست دادن فکر کردم و قلبم مچاله شد. دلم خواست دوباره بروم سراغ خانم میم و حرف‌هایم را برایش بگویم، اما نه پولش را دارم، نه جان دوباره رد شدن از آن خیابان تاریک را. 

  • ۹۷/۰۲/۲۳
  • میم ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی